Известие

Collapse
No announcement yet.

Лош ден за мен. Трябва да се разделям с колата. :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ML 20V Покажи съобщение
    Та, за сегашната случка, имам просто професионални проблеми и съм без заплата вече над 2 месеца, а няма нужда да ви обяснявам колко е скъп животът в днешно време.
    Продавай я, да не забравяме, че е парче желязо с малко по-приятни форми. Животът е това, което е и е добре да извършиш навременна продажба, отколкото да те притисня времето и обстоятелствата и да я дадеш на половин цена. Както наскоро гледах един форд, от 3300 лв за само по-малко от месец го продаде за 1000 лв човека. Надаявм се да не е било от нужда, а просто да му е омръзнало от нагли миризливци и да я отсвирил за време крантата. Ъъъъъъ... като ги изгърбят за данък 200-300 кинта ще разберат за какво е реч и че не е за всяка уста лъжица.
    ..........
    Съвет, ако решиш да сваляш на някой особено нагъл, вземи капаро и ела да я измием с морска вода, че да има ... блясък.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD

    Comment


    • #17
      Е, то за бърза продажба цената трябва да е ниска... Въобще си е чиста загуба, след като пича вече е инвестирал някакви пари и я е стегнал - сега тя само ще иска каране ....

      Аз не случайно давам акъли, както вече споменах, в същата почти ситуация бях преди няколко години с тоя джип Патрол и за това си позволявам съвети - купих го за 12 000 лева уж в перфектно състояние, но се оказа двигателя дроб - пълен основен ремонт, останаха от стария мотор само блока и маслената помпа - всичко друго купих ново - излезе ми около 10 000 лв. Смених му и окачването с 2 инча лифт тунингован кит - още 3 000 лв. И така имах прекрасен джип за 25 000 лв., с който направих три експедиции и навъртях 40 000 км. Обаче дойде кризата, бизнеса умря, осигуровки, данъци.... С две думи - трябваше да платя на данъчните 8000 лв. в рамките на седмица, за да не стане по-лошо... И нямах кеш... Трябваше да се продава нещо спешно и най-бърз за продажба беше джипа, защото го знаеха в офроуд форума.. Дадох го за 6000 лв., защото към него момент офертите се движиха за джип в същата комплектация и състояние - около 9000 лв. Но за да стане сделка за 5 дена трябваше да го пусна на такава цена. Джипа се продаде на 4 ден, издължих се, оправих се с данъчните... След това много пари ми минаха през ръцете и се сетих за много схеми при които можех да си запазя джипката и да и се радвам и до сега, но тогава мислех само как да се отърва...
      Та, разказвам това като поука... Сега знам, че тогава можех да се договоря с данъчните за разсрочка... Можех да взема пари от банката и да се разплатя... Щях да избегна огромната загуба от инвестираните в джипа средства и след това още почти девет хиляди които дадох за Тераното... Но, човек се учи докато е жив и е хубаво да споделя грешките си...
      Парите са инструмент, стока... Договаряш ги на едно място за сметка на друго, преговаряш, търсиш изгодни схеми, решения и т.н.

      Но, всеки знае за себе си - ние само можем да даваме акъли и да помагаме ако можем с нещо...
      AR 166 2,4 jtdm
      NT II 2,7 tdi
      Peugeot 206 1,1
      AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ML 20V Покажи съобщение
        Та, за сегашната случка, имам просто професионални проблеми и съм без заплата вече над 2 месеца, а няма нужда да ви обяснявам колко е скъп животът в днешно време.
        Сега имаш моментни затруднения. Ще продадеш колата. Ще си решиш проблемите............за момента.
        Сам разбираш, че ако не намериш работа и не си стъпиш на краката, продажбата на колата само ще отложи финансовите проблеми с няколко месеца. После?
        Казвайки това не искам да всявам песимизъм.
        Представи си, че беше без работа, че имаше същите затруднения, но нямаше кола, която да ликвидираш.
        Тогава какво щеше да правиш?
        Каквото и да правеше, едно щеше да е сигурно - това нямаше да е краят на света........

        Ако приемеш тази гледна точка, може би ще откриеш правилното решение на проблема и ще успееш да си запазиш колата.

        Проведи честен разговор с банката на която дължиш. Много хора са в подобна ситуация. Договори разсрочване на кредита или помисли за рефинансиране.
        Но най-важното - търси работа. Това е единственият начин за изход от неприятната ситуация.

        Може и глупаво да ти прозвучи............

        Влез в църква и запали свещ.

        Повярвай, че всикчо ще се оправи и то ще се оправи.
        Бъди сигурен в това.

        Желая ти успех!


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
          Парите са инструмент, стока... Договаряш ги на едно място за сметка на друго, преговаряш, търсиш изгодни схеми, решения и т.н.

          Но, всеки знае за себе си - ние само можем да даваме акъли и да помагаме ако можем с нещо...
          Така е, колега, но за парите, които инвестираш и въртиш. При личните средства, предназначени за харчене, правилото е - не харчи пари, които нямаш. Щом колегата е преценил, че в момента няма възможност да поддържа колата, по-добре да я продаде.
          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
            old: добър съвет !

            Пробвай друго - Иди до няколко банки и кажи че имаш кредит който искаш да ре-финансираш и преструктурираш... Лъжеш мажеш и натаманяваш документи, за да ти отпуснат кредит, който да покрие стария, да имаш запас от пари и да плащаш по-малка вноска. Друг вариант - отиваш до твоята банка и казваш - имам проблем - не мога да плащам - преструктурирайте ми кредита - имам нужда примерно от толкова пари и нужда 5 месеца да не плащам, за да мога отново да погасявам задълженията си. Особено е важно да си настоятелен и нечестен с банките - те нямат чувствителност към друго отношение, за съжаление... Успех каквото и да измислиш...!
            Благодаря ти.

            Наистина обмислям какви ли не варианти в момента.

            ---------- Post added at 12:03 ---------- Previous post was at 11:55 ----------

            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Сега имаш моментни затруднения. Ще продадеш колата. Ще си решиш проблемите............за момента.
            Сам разбираш, че ако не намериш работа и не си стъпиш на краката, продажбата на колата само ще отложи финансовите проблеми с няколко месеца. После?
            Казвайки това не искам да всявам песимизъм.
            Представи си, че беше без работа, че имаше същите затруднения, но нямаше кола, която да ликвидираш.
            Тогава какво щеше да правиш?
            Каквото и да правеше, едно щеше да е сигурно - това нямаше да е краят на света........

            Ако приемеш тази гледна точка, може би ще откриеш правилното решение на проблема и ще успееш да си запазиш колата.

            Проведи честен разговор с банката на която дължиш. Много хора са в подобна ситуация. Договори разсрочване на кредита или помисли за рефинансиране.
            Но най-важното - търси работа. Това е единственият начин за изход от неприятната ситуация.

            Може и глупаво да ти прозвучи............

            Влез в църква и запали свещ.

            Повярвай, че всикчо ще се оправи и то ще се оправи.
            Бъди сигурен в това.

            Желая ти успех!
            Знам точно какво имаш предвид, благодаря и че споделяш. Ще се опитам отстрани да погледна на проблема, пък току виж съм видял друг изход.

            ---------- Post added at 12:04 ---------- Previous post was at 12:03 ----------

            Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
            Е, то за бърза продажба цената трябва да е ниска... Въобще си е чиста загуба, след като пича вече е инвестирал някакви пари и я е стегнал - сега тя само ще иска каране ....

            Аз не случайно давам акъли, както вече споменах, в същата почти ситуация бях преди няколко години с тоя джип Патрол и за това си позволявам съвети - купих го за 12 000 лева уж в перфектно състояние, но се оказа двигателя дроб - пълен основен ремонт, останаха от стария мотор само блока и маслената помпа - всичко друго купих ново - излезе ми около 10 000 лв. Смених му и окачването с 2 инча лифт тунингован кит - още 3 000 лв. И така имах прекрасен джип за 25 000 лв., с който направих три експедиции и навъртях 40 000 км. Обаче дойде кризата, бизнеса умря, осигуровки, данъци.... С две думи - трябваше да платя на данъчните 8000 лв. в рамките на седмица, за да не стане по-лошо... И нямах кеш... Трябваше да се продава нещо спешно и най-бърз за продажба беше джипа, защото го знаеха в офроуд форума.. Дадох го за 6000 лв., защото към него момент офертите се движиха за джип в същата комплектация и състояние - около 9000 лв. Но за да стане сделка за 5 дена трябваше да го пусна на такава цена. Джипа се продаде на 4 ден, издължих се, оправих се с данъчните... След това много пари ми минаха през ръцете и се сетих за много схеми при които можех да си запазя джипката и да и се радвам и до сега, но тогава мислех само как да се отърва...
            Та, разказвам това като поука... Сега знам, че тогава можех да се договоря с данъчните за разсрочка... Можех да взема пари от банката и да се разплатя... Щях да избегна огромната загуба от инвестираните в джипа средства и след това още почти девет хиляди които дадох за Тераното... Но, човек се учи докато е жив и е хубаво да споделя грешките си...
            Парите са инструмент, стока... Договаряш ги на едно място за сметка на друго, преговаряш, търсиш изгодни схеми, решения и т.н.

            Но, всеки знае за себе си - ние само можем да даваме акъли и да помагаме ако можем с нещо...
            Човек трупа опитност цял живот, не мисля, че има случайни неща. И аз имам истории с подобен формат. Така е трябвало, за да може в крайна сметка да сме по-... просто по.
            1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
            2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
            1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

            Comment


            • #21
              Колега, най-важното не се отчайвай и не се привързвай толкова към колата. Важното е да се стабилизираш и да решиш проблемите, а не само да ги отложиш. Коли бол, вече цените са достъпни, може след по-малко от година да се метнеш на нещо по-хубаво.

              Което, разбира се, не значи да дадеш колата на безценица на изнудвачи.
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • #22
                Понякога губиш, друг път печелиш - кой знае? Всеки е имал трудни моменти. Трябва да гледаш напред.
                166 2.4JTD-00г.

                Comment

                Working...
                X